عوارض ناشی از زخم فشاری شامل : سلولیت است . سلولیت یک عفونت پوست و بافت‌های نرم متصل به آن است . این بیماری می‌تواند باعث گرما , قرمزی و تورم ناحیه آسیب‌دیده شود . افرادی که آسیب عصبی دارند اغلب درد ناحیه مبتلا به سلولیت را احساس نمی‌کنند .

عفونت‌های استخوان و مفاصل . عفونت ناشی از زخم فشاری می‌تواند به مفاصل و استخوان‌ها سوراخ شود . عفونت‌های مفصلی می‌توانند به غضروف و بافت آسیب برسانند . استئومیلیت استخوان می‌تواند عملکرد مفاصل و مفاصل را کاهش دهد .

سرطان . زخم‌های دراز مدت ( زخم‌ها ) می‌توانند در سپسیس کارسینومای سلول سنگفرشی ظاهر شوند . به ندرت زخم پوستی منجر به سپسیس می‌شود .

پیش‌گیری شما می‌تواند به پیش‌گیری از زخم روی پوست کمک کند . سایر راهبردها شامل مراقبت خوب از پوست , حفظ تغذیه خوب و دریافت مایعات , ترک سیگار , مدیریت استرس و ورزش روزانه می‌شوند .

توصیه‌هایی برای تغییر موقعیت , توصیه‌های زیر را در رابطه با تغییر مکان در یک تخت‌خواب یا صندلی مد نظر قرار دهید : به دفعات وزن خود را تغییر دهید . اگر از ویلچر استفاده می‌کنید , سعی کنید وزن خود را در حدود ۱۰ دقیقه جابجا کنید . درخواست کمک کنید .

اگر ممکن است خود را بلند کنید . اگر قدرت بدنی بالایی دارید , با صندلی چرخ‌دار خود را از روی صندلی بلند کنید .

به یک صندلی چرخ‌دار مخصوص نگاه کنید . برخی از ویلچر به شما اجازه می‌دهند که آن‌ها را کج کنید , که می‌تواند باعث کاهش فشار شود .

بالش‌ها یا تشک را انتخاب کنید که فشار را تسکین دهد . از بالش یا یک تشک مخصوص برای تسکین فشار استفاده کنید و به اطمینان از موقعیت مناسب بدن کمک کنید . از بالش دونات استفاده نکنید چون آن‌ها می‌توانند بر روی بافت اطراف فشار بگذارند .

تراز تخت خود را تنظیم کنید . اگر تخت شما را می ‌توان در سر بالا برد , آن را بیش از ۱۸۰ درجه بالا نبرید . این کار به جلوگیری از برش کمک می‌کند 

توصیه‌هایی برای مراقبت از پوست توصیه‌های زیر برای مراقبت از پوست را در نظر بگیرید : پوست را تمیز و خشک نگه دارید . پوست را با یک تمیز کننده نرم بشویید و نوازش کنید . این روش تمیز کردن را به طور منظم انجام دهید تا نوردهی skin's را با رطوبت ، ادرار و مدفوع محدود کنید .

از پوست محافظت کنید . از پودر تالک ساده برای محافظت از پوست در نقاط اصطکاک استفاده کنید . از لوسیون بر روی پوست خشک استفاده بکنید . در صورت نیاز ، وسائل خواب و لباس را تعویض کنید . مراقب دکمه‌ها در لباس و چین و چروک در تخت‌خواب باشید که باعث خارش پوست می‌شود .

هر روز پوست را بازرسی کنید . روزانه با دقت به پوست خود نگاه کنید تا علائم هشداری از استرس را مشاهده کنید .

اطلاعات بیشتر در وبسایت تریتا